دربی77؛ یک تساوی دیگر

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری - هفتاد و هفتمین دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس هم مثل دو دیدار قبلی بدون گل به پایان رسید تا تماشاگران ناراضی ورزشگاه را ترک کنند. 

 

به گزارش نامه، تیم های استقلال و پرسپولیس عصر امروز در هفته هشتم لیگ برتر به مصاف هم رفتند تا دربی شماره 77 را برگزار کنند.

نیمه نخست این دیدار صحنه خاصی نداشت و شاید مصدومیت اکبرپور و حضور مجیدی تنها نکته بازی محسوب می شد.

در نیمه دوم نیز خلعتبری برای پرسپولیس به میدان رفت بلکه تماشاگران کمی هم موقعیت گل ببینند اما این بازی نیز مثل دو دربی اخیر با تساوی بدون گل خاتمه یافت و ماحصلش چند کارت زرد بود و چند موقعیت معمولی.

پیش از این دیدار مطالب مختلفی در خصوص محافظه کاری مربیان دو تیم منتشر شد که با تکذیب هر دو همراه بود. دایی گفت فقط برد می خواهد و قلعه نویی نیز تاکید کرد که ممکن است با سه مهاجم بازی کند اما از همان ابتدا می شد حدس زد که باز هم یک دربی کم هیجان در پیش است و دو مربی برای نباختن ترکیب تیم های خود را مشخص کرده اند.

این سومین دربی پیاپی است که با تساوی بدون گل خاتمه می یابد و عجیب اینکه زننده آخرین گل دربی، ایمون زاید است و هنوز کسی نتوانسته طلسم گل زدن در دربی پس از وی را بشکند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 15 شهريور 1392برچسب:, ] [ 21:25 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 1212
بازدید کل : 31583
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1